Պատմություն և առաքելություն

 

2006 թ՝ «Այբ» կրթական հիմնադրամի և «Այբ» ակումբի հիմնումից հետո, «Այբ»-ն իրականացնում է «իրագործելիության ուսումնասիրություն» (feasibility study) Հայաստանի դպրոցներում` կրթական ոլորտում առկա իրավիճակը գնահատելու նպատակով: Ձևավորվում են ֆիզիկայի, քիմիայի և անգլերենի առարկայական խմբեր` առարկայական խորացված դասընթացների դասավանդման մոտեցումների և մեթոդաբանության մշակման, առարկաների մասսայականացման նպատակով:

2007թ ճարտարապետ Արսեն Առուստամյանը մշակում է «Այբ կրթական հանգույցի» ճարտարապետական առաջին նախագիծը, որի մի շարք լուծումների վերաբերյալ հայեցակարգային առաջարկներ են արվում MIT-ի մասնագետների խմբի, Media Lab-ի ներկայացուցիչների ու «Այբ»-ի անդամների մասնակցությամբ հանդիպման ժամանակ:

2009թ «Այբ կրթական հանգույց» ծրագրի շրջանակում մեկնարկում է հասարակության յոթ տարբեր խմբերի հետ կլոր սեղանի շուրջ քննարկումների շարքը, որի արդյունքում հասարակությունն իր աջակցությունն է հայտնում «Այբ» դպրոցի ծրագրի իրականացմանը և անվերապահ վստահությունը՝ «Այբ»-ի գործունեությանը:

2010թ  ՀՀ կառավարությունը տարվա իր առաջին նիստին որոշում է կայացնում «Այբ» կրթական հիմնադրամին հատկացնել Երևանում Թբիլիսյան խճուղուն հարող 6.5 հա հողատարածքը «Այբ կրթական հանգույց» ծրագրի իրականացման համար: Նույն թվականին «Այբ» կրթական հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհուրդը հաստատում է «Այբ» ավագ դպրոցի գործարար ծրագիրը, դրա իրագործման փուլերը և սկզբունքները, ծրագրային կառուցվածքը:

2011թ․ «Այբ» կրթական հիմնադրամը կրթության գաղափարի շուրջ միավորված հարյուրավոր բարերարների ֆինանսական աջակցությամբ բացում է «Այբ» ավագ դպրոցը։

2013թ իր դռներն է բացում «Այբ» տարրական դպրոցը, իսկ 2014-ին արդեն մեկնարկում է «Այբ» միջին դպրոցի ընդունելությունը:

2017թ․ բացվում է «Այբ» դպրոցի նոր՝ Գ մասնաշենքը։
 

«Այբ» դպրոցի առաքելությունն է` ձևավորել ուսյալ, առաքինի, պատկանելության և պատասխանատվության

զգացում ունեցող երիտասարդների սերունդներ:

 

«Այբ» դպրոցի նշանաբանն է՝ Իմա և արա (Sci et crea):

«Այբ» դպրոցի փիլիսոփայությունն ամփոփված է այս նշանաբանի մեջ՝ «Իմա և արա», գրաբարից թարգմանաբար՝ «Հասկացի՛ր և արա՛»:

Այս երկու սկզբունքները խորապես փոխկապակցված են, այսինքն` չկա ճանաչողություն առանց իրագործման, ոչ էլ արարում` առանց իմացական ձեռքբերման: Ճանաչողության և գործերի ներդաշնակեցումը, տեսականի և գործնականի ճիշտ համադրությունը կամ հավասարակշռությունը մեր կրթական փիլիսոփայության «ոսկե կանոնն» է:

Դարերի խորքից եկող այս իմաստությունը առավել ևս կարևոր է 21-րդ դարում, երբ կրթությունը պետք է կազմակերպել գիտելիքի աննախադեպ ծավալի և ստեղծարար ակտիվության պայմաններում: Ուրեմն, մենք ճանաչում և գործում ենք միաժամանակ կամ ճանաչելով ստեղծում և ստեղծելով ճանաչում: Եթե մենք ձգտում ենք ունենալ իրագործված գիտելիքներ, հավաստի ձեռքբերումներ և ապրված ճշմարտություններ, ապա միշտ պետք է պահպանենք ճանաչողական-ստեղծարար ներդաշնակությունը:

Tweets by AybSchool