01 - Երգիծանքի և ծիծաղի օր
01-30 - Ծնողական հանդիպումներ (տարրական դպրոց)
03 - Շվեդիայի դեսպանի այց
05 - Հանդիպում ֆուտբոլիստ Արաս Օզբիլիզի հետ
06 - Ընդունելություն․ հարցազրույցներ ծնողների հետ (տարրական դպրոց)
06 - Սպորտի միջազգային օր
07 - Ընդունելություն․ հարցազրույցներ ծնողների հետ (տարրական դպրոց)
07 - Մայրության և գեղեցկության տոն
12 - Հանդիպում ԱԻՆ-ի հոգեբանների հետ
15 - Ընդունելություն․ հայոց լեզվի քննություն (ավագ դպրոց)
15 - Մշակույթի միջազգային օր
16 - Հայկական թատրոնի օր
17 - Ընդունելություն․ մաթեմատիկայի և տրամաբանության քննություն (ավագ դպրոց)
18 - Մասնագիտական կողմնորոշման հանդիպում
19 - Ընդունելություն․ բնագիտական առարկաների քննություն (ավագ դպրոց)
20 - Ինքնություն և արժեքներ
22 - Երկրի օր
24 - Եղեռնի զոհերի հիշատակի օր
26 - «Մի կտոր Հայաստան՝ մոլորակի մեջ» միջոցառում
29 - Պարի միջազգային օր
30 - Ջազի միջազգային օր
«Այբ» դպրոցը սովորելու նոր միջավայր է, ուր ազգային հիմքի վրա մշակվում են եզակի կրթական տեխնոլոգիաներ և փորձարկվում ժամանակակից կրթության բարձրագույն ձեռքբերումները՝ ի նպաստ հայկական կրթության մրցունակության բարձրացման: «Այբ» դպրոցի նպատակն է դառնալ 21-րդ դարի հայկական դպրոցի մոդել, առաքելությունը` ձևավորել ուսյալ, առաքինի, պատկանելության և պատասխանատվության զգացում ունեցող երիտասարդների սերունդներ: «Այբ» դպրոցը ծառայում է որպես յուրօրինակ լաբորատորիա....
Կարդալ ավելին
Մարդու ճանաչողության և գործերի ներդաշնակեցումը, տեսականի և գործնականի ճիշտ համադրությունը կամ հավասարակշռությունն «Այբ»-ի կրթական փիլիսոփայության «ոսկե կանոնն» է:
«Այբ»-ի աշակերտը ճանաչելով ստեղծում է և ստեղծելով ճանաչում:
Նախաձեռնողը ոչ միայն ինքնուրույն սկսում կամ ձեռնարկում է որևէ բան, այլև ունի արիություն և համարձակություն սկսածն առաջ տանելու և ավարտին հասցնելու: Նաև յուրաքանչյուր նախաձեռնության մեջ պետք է լինել հավասարակշռված, այսինքն` շրջահայաց, խոհեմ և լուրջ` պահպանելով ներքին խաղաղությունը և ցուցաբերելով զսպվածություն:
Զգոն նշանակում է ոչ միայն արթուն, աչալուրջ և զգույշ, այլև ներքնապես ուշադիր և հավաքված: «Այբ»-ի աշակերտը չի առաջնորդվում սոսկ սեփական հետաքրքրություններով և ցանկություններով, այլ բաց է` ունեցածը կիսելու և ուրիշներից իրեն տրված բարիքը շնորհակալությամբ ընդունելու:
«Այբ»-ի աշակերտը ոչ թե պետք է ձգտի պարզապես ճանաչելու, այլ բարի և բարեբեր ճանաչողության կամ բարեխոհության: Բարին խորհելը և բացահայտելը արդյունավետ ճանաչողության վեկտորն են: Մտքերի բարությունը պետք է արտացոլված լինի նաև մեր գործերի մեջ` «Այբ»-ի աշակերտը պետք է լինի հոգատար:
Սկզբունքների նկարները՝ «Այբ» դպրոցի «Արվեստանոց» ակումբի սաների
Կրթության օգնությամբ կարող ենք փոխել հասարակությունը։ «Այբ»-ն այսօր Հայաստանում իրականացնում է այդ փոփոխությունը։
Փատրիկ Դերհամ
Վեստմինստերյան դպրոցի տնօրեն
Երեխաների համար լավ միջավայր ստեղծելն ամենակարևորն է, քանի որ նրանք են շարունակելու փոխել և բարելավել աշխարհը։
Դավիթ Յան
«Այբ»-ի համահիմնադիր, ABBYY, iiko, Plazius/Platius ընկերությունների hիմնադիր
Կյանքը «Այբ»-ում
Տեսնել ավելին Կարդալ ավելին«Այբ» դպրոցի աշակերտները Սալոնիկում 04 23 2024
Նորություններ Կարդալ ավելին«Այբ» դպրոցի նախագծային ուսումնառության ակումբները ճանաչվեցին Հայկական համադպրոցական... 04 15 2024
ՆորություններԿարդալ ավելին Կարդալ ավելին«Այբ» դպրոցում էր Հայաստանում Շվեդիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Պատրիկ Սվենսոնը.... 04 10 2024
ՆորություններԿարդալ ավելին
«Այբ»-ում եռուզեռ է